به گزارش همشهری آنلاین، از دیدگاه بغزیان، تورم در ایران نه یک پدیده گذرا، بلکه یک ویژگی ساختاری ناشی از حکمرانی است که منجر به عادیسازی فقر در اقشار پایین و تمرکز ثروت در اقشار بالا شده است.
بغزیان معتقد است تورم در ایران یک «پایه» یا «نویز» دائمی است. یعنی برخلاف کشورهایی که تورم آنها یک اتفاق گذراست، در ایران تورم مانند یک مهمانی همیشگی است که مردم به آن عادت کردهاند.
نظر شما